Sometimes its hard to sleep, wake up your not there.

Hej mina kära läsare (5 st) :P
Idag har det varit en sjukt skön dag, vakna upp utav 9071489 missade samtal, grejen var den att jag hörde när det ringde men sket i det, sjukt jävla skönt hehe (sorry)
Min kusin och en vän Milad kom hem till mig och de tvinga mig och sätta på mig ngt vettigt så att vi kunde åka in till stan.
så efter en snabb dusch och lite fix så drog vi in till stan...
Vi skulle på bio MEN kusinen gjorde ju så att man tappa lusten, så ingen bio, men mat blev det : ) drog till kungshallen och öste med kebab, efterrätten åts på burger king. Då kom yasmine och parre och höll oss sällskap.
Mysig lördag, det var planerat o dra ut o röja som alltid men så blev det inte.

På vägen hem blev jag och milad så sugna på att prata om just allt så vi tog en liten promenad runt området..
Nu är jag hemma, känner inte alls för att blogga tycker det är sjukt jävla tråkigt men gör det ändå :S:P

Vet inte hur resten av min kväll kommer att se ut, fick höra något om en hemmafest (senast man var på en sån var väl på gotland i somras)

mer tråkig text kommer väl snart igen, so long my friends <3


en del utav VÄRLDENS finaste mur, "ring mjuren"

Kommentarer
Postat av: Nichole

hah jag är iaf en av dina fem läsare meis :D

2008-11-09 @ 20:11:09
URL: http://nikitiky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0