Sluta dröm om det ljuva livet

Aa då var det måndag, skola igen efter höstlovet som var hur underbrat som helst.
Höstlovet började Fredag, 24 Oktober då fick man gå ut och fira början på det sista höstlovet man någonsin kommer att ha.
25 Oktober fick man fira det igen : )
Efter party-hard helgen blev det söndags mys hemma hos Ville och Fredrik(Två vänner från gotland som nyligen flyttat till stockholm), Eftersom att jag inte fick nog av de så drog jag med de på bio måndag kväll, Jag Jasmine(Min kära vän) Ville och Fredrik drog och kolla på HSM3, den var helt ok.

Nu när jag läser det jag skrivit så känns det så oproffisionellt, men det fixar nog sig med tiden, jag har ju aldrig haft blogg förr.

Tis-Fre tillbringades hemma hos min far, den gubben är nog den bästa!
Ja jusste! Onsdag vare party-hard igen! Fellows hade premiär och spårat kan ni ge er fan på att det var.
Torsdag tänkte jag bara ligga hemma och sova, men nej då ringer Abudi(kusin, bror, syssling? kalla han vad ni vill kännt Alsaleh familjen sen blöjan har jag iallfall) och vill leka, det fick han också vi drog in till stan promenad och bio.

Det är nog det här som är problemet, jag kan inte ha blogga, går inte, kan ju inte skriva!!

Ja jag Skiter i och skriver om mitt sköna lov, kan skriva kort om idag så jag kan gå och ta en garre och mysa vid tv en.

Vakna en halvtimma innan jag skulle ta min buss, så fixa mitt ny klippta hår gick inte, tänka på vad jag ska ha för kläder gick inte heller så jag tog det första bästa och rulla ner mot bussen.
På nåt konstigt sett så kom jag ändå försent, lyckas alltid göra de...
Prov fick jag göra på en gång, och svar fick jag på en gång, G blev det på multimedia provet "WOHOW" .

Efter lunch hade vi ljudmedia, sjukt kul är det men idag gjordes ingenting, hehe imorrn på morron får vi köra igång med radio programet ;)

sen så har jag inte gjort så mkt mer än att ligga på sängen myst med kissen, lagat mat (bäst på det ska ni veta) pratat i tel...

Blev det för mycket text? ska bli bättre på att skriva lovar!!
Ha det!

 Den här gubben är nog bäst! Pap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0