Red lips

Aa så var man vaken klockan är bara tio och jag måste försöka fräsha upp mig inför skola om en och en halv timma...
Funderar på att skita i det, sova och vakna upp sätta på mig allt och bara dra till bussen... Tror nog jag sover en stund till..

Går dagen var sjukt jävla bra, nästan för bra, inte lika mycket folk på fellows denna ons som förra, men det var så skönare :)

Ni kanske vill ha ett par bilder på gårdagen, men såhär är det, jag har aldrig med mig min kamera sen jag tappa bort min gamla på burmaister i Visby och det var i mitten av sommarn hehe.
Men finns ju fotografer såfår se om de fick med mig på någon pic.



Yasmine och Jag vi är goda vänner fast en mycket olika, vi tycker om olika saker yasmine gillar film jag alkohol men en sak har vi nog gemensamt HUSET ALMOSTLIKEHOME hahaa :P en gammal bild på mig och vännen.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

<3

2008-11-08 @ 14:14:27
Postat av: Meis

<3

2008-11-08 @ 14:20:33
URL: http://meisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0