Du vet precis vad du gör, runt ditt finger lindat tills jag dör.

God morgon! : )

Glömde berätta om i torsdags när vi drog till sevriges radio, Vi fick gå runt med Robert Tennisberg (bra namn för att jobba inom sporten) hehe, han va sjukt trevlig och skulle sända live kl 19.00 han fick bara 5 min till att förbereda sig eftersom att vi tog all hans tid, men han fixa det galant.

En sak jag inte visste var att man kunde instalera sin röst ändra den lixom, så man låter "renare" och jag som ibland inte alls tycker om min röst tyckte det var en sjukt bra uppfinning! så radio ska jag jobba med efter att jag fotat allt jag vill ha på bild och efter att mina två fik går på räls. ; )

Skulle ni lyssnat på radio sporten just då skulle ni hört honom säga "Jag har john bauer gymnasiet med mig här idag ( vi såg ut som en spec klass 6 st va vi jag och grabbarna ) och här är deras önske låt" haha jag ba nej! vi har inte ösnakt någon låt, trode det skulle komma typ nå dansbands låt eller nåt så kommer Erik Gadd med tvåhundratusen ;)






Nu ska det hoppas in i duschen och fixas, sen om jag hinner bli klar och inte segar drar jag till freddes jobb o tar en fika, massa pussar på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0