Let me be your rainbow rising on

Jag vet jag vet vad jag gör hemma nu?! Skulle ju ta en fika... Vi gjorde det men på väg till fiket så mötte jag och ellofe på Robin (framtidens tandläkare, blivande man, haha) som skulle leta efter skor.
Iallafall vi drar till Alberts och myser med chailallte caffelatte ja you name it , haha :P .
Jätte mys, men eftersom att Robin ännu inte hittat ett par skor så följer jag och Ellofe med som en hjälpande hand.

... Han hittade inget som fångade hans intresse helt, men men han får väl gå utan två sjukt söta tjejer nästa gång så kanske han hittar något.

Efter att gått runt och letat så skildes vi åt, jag och ilaf åkte till lilje och hade vår lilla tid ensama där och pratade om allt vi missat.

SÅ FICK JAG MED MIG SOFIS MODE! so long mina vänner, kul att jag hade 19 läsare igår och nu 6 bara, var bloggen så dålig? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0