Jag saknar tiden då fest och alkohol var något främmande

Idag saknar jag allt som jag inte har längre..

Läste Marias blogg nyss och snodde dessa två citat

Måste nästan ge er Ronjas blogg också och då ska ni läsa hennes första inlägg som börjar "ibland skulle jag bara vilja döda publishme.se."
eller ni kanske ändå inte komma tycka det var lika sött som jag tyckte för ni inte känner ronja eller abudi, men såhär är det, ronja är i spanien nu och pluggar där och är ifrån sin största kärlek abudi, hjälpte det?
nej kanske inte men ni fick iallfall en till blogg att gå in på och fördröja tiden nångång :P

Kommentarer
Postat av: Ronja

haha, nu började jag lipa! Kul att du börjat blogga! nu har jag ytterligare en att förlägga min tid på! Du verkar ha klippt dig, lägg ut en bild!:) Ha det underbart!

2008-11-09 @ 12:50:16
URL: http://rrronjas.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får en fin dag! :)

2008-11-09 @ 12:54:30
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0