fly with me

Hur kul är det egentligen att läsa andras bloggar, när det gäller vad de gjort under dagen/veckan/månaden?
Så har funderat mkt på hur man ska göra en spec blogg, jag har ju försökt med mode blogg då jag bara hade 3 inlägg hhaha, gav upp hoppet om den bloggen för att det redan finns 2445 mode bloggar,

Men tänk er att ha en blogg där bloggaren åker till alla olika konserter, och lägger upp bilder och berättar hur det var osv osv ?
Eller kanske en rese blogg? Jag köper en eruropa biljett åker dit ni vill att jag ska åka sen berättar jag om de?

några fler tips min kära (13 läsare) wohow :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Kenza har lyckats göra en blogg om absolut inget förutom hennes ÅÅÅHHH SÅÅ SPÄNNANDE LIV... hahaha läser hellre om ditt! <3

2008-11-27 @ 22:22:16
URL: http://Lindosincage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0