Feels like we're on another level

hello there! klockan är kvart i två och jag är hemma... vaknade vid 8 idag och drog till skolan...
Ljudmedia har jag på morgonen, MEN VAD TROR NI JAG FÅR HÖRA?! jagahar ingen lektion för vi ska gå och besöka någon radio station ikväll!! kul! så jag kunde legat kvar här i min underbara säng och myst tills nu..

Men det gör inget, var inte i skolan i onödan direkt... Har en vän jag inte pratat med sen i somras, idag blev det av. skönt

Vi får ta igen allt vi missat nån dag :)

har kollat på min blogg ett par gånger nu och jag vet vad problemet är... jag har en sjukt tråkig design ( kan inte fixa en heller för jag inte förstår hur man gör ) och har så få bilder, eller tråkiga bilder, men jag lovar att slänga ner kameran i väskan varje dag nu :)
Vad gör jag nu? jag laddar ner ett par till avsnitt av Entourage och dricker min kalla chailatte jag snart ska slänga in i micron :) (nu kommer en typisk bloggar fråga)

Vad har ni för er? ( skriver jag och vill visa att jag bryr mig om mina läsare fast jag igentligen skiter i vad ni heter vart ni bor vad ni gör eller vad ni tycker om mig) :)

eller missförstå mig inte, jag bryr mig faktiskt men de "riktiga" bloggarna skiter i oss läsare.
( ja jag älskar att läsa andras bloggar) :$

XOXO MEISOONE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0