Everybody needs a change, A chance to check out the new

Morron morron
Kom nyss till skolan, mamsen körde mig hit, lyyx.
Igår kom Ellofe till mig och väckte mig, så hade hon gjort frulle sjukt mysig :)
tack!

Idag ska det fottas igen, har ca 50 lärare kvar att fota alla är inte lärare utan vaktmästaren, kocken, cafe bruden, osv blir nog 60 till tror jag, så kameran och jag kommer jobba rätt så hårt idag, sitter som vanligt själv i klassrummet, men har väckt Sandra, Matti och Rasim så får hopaps de kommer snart :)

Idag börjar helgen, får inte berätta så mkt om idag för att alexandra kanske läser min blogg (A)
Vi ska iallfall på middag hos Yasmine för att alexandra fyllde år förra helgen :) <3 xo meison

Old pic on me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0