December starts on Sunday, Next Sunday, won't you feel happier then?

God morgon god morgon!
sjukt bra kväll igår! vi tillbringade hela kvällen på Huset. Jonte och Linus från ön kom och spåra med oss tack för en sjukt lyckad kväll!
här på bilden nedan sitter sminket på jätte fint, men de två andra då har man svettats och slickats bort allt smink haha illa.


 Här är the crew under lördags natten, matti Linus Alexandra, Jonte, jag och parres polare med dubbel hakan? :P
Yasmine fattas dock

                                      
                                                     Vet inte vem de andra 4 är men med de är dte jag morgan och alexandra
Mattis kompis, Matti, Alexandra, jag och morgan


Nu ska jag städa mitt rum och forts kolla på stjärnor på is

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA sötnos, makroner (dem på bilderna)! inte makaroner ;D



Ser ut som om ni hade en schysst kväll ;D

2008-11-30 @ 17:34:27
URL: http://Lindosincage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0