Där i alla dina vackra ord, ser jag vad jag fick och vad du tog

Hello mina goda läsare, nu är det uppe  i 11 st ;) men för några dar sen hade jag 20 vad hände med er andra 9?

Aja mina kära troga 11 läsare, idag var jag i skolan redan kl 9, har ju i uppdrag att fotta alla lärare i skolan, upp till 70 är de, blir nog skoj idag hann jag fota 12 st 13 egentligen men en bild försvann.

Så fram till kl 1 var jag ensam sen kom jasmine och höll mig sällskap och efter henne sandra :)
Ellofe besökte mitt plugg idag också så meddans jag fota kolla de på oth hihi.

 

                         Oth posen :P       

 

                             Jag fick vara med på bild ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0