but things changed, and that's the way it is

Hej bloggöön!

how you all doin?

Sjukt o värd skoldag idag, gjorde inte ett skit! men men dirr efter plugget drog jag och Jasmine in till stan för att jag skulle köpa en ny tung piercing, tröttnat på den vanliga haft den för länge.
Men på vägen får jag för mig att ta hål i öronen... aldrig haft hål förr eller jo när jag var 9, och då hade hon tagit ett hål lite snett så blev infekterat så har dåliga minnen därifrån.

Så vi går ditt slaong 3000 eller vad det hette frisör 3000 kanske, under gallerian iallfall skriver upp mig där, och börja bli nojig " har du klarat av tungan så är detta ingenting" men ofta det går o gemnföra lixom... jaja hål i öronen gjorde jag iallfall :) passar inte mig haha men men får se när jag får på mig riktiga party örhängen :)

efter det drar vi till medis och väntar på Freddan, vi skulle åka till Farsta där Ville jobbar och hänga hos honom till 7 och åka hem igen, men känndes lite ovärt så vi drog hem till freddans far i medis hängde där en stund och drog sen.



NU HÖRRNI NU FÅR NI INTE SLUTA LÄSA!!

När jag kommer till gullmars så ser jag att jag måste vänta 20 min på min buss, så jag ringer mamma och frågar om hon kunde hämta mig och de kunde hon :) , så när jag sitter och väntar på henne ser jag en gammal kärrling som säljer situation stockholm tidningar och jag tyckte så synd om henne och ville att någon skulle köpa nån tidning ifrån henne, då kommer det en as ball brud med ryggen emot mig och köper en tidning, då vart jag super glad...

när det hände så ringer min mobil ,DÅ vänder denna tidnings köparen på sig VEM TROR NI ATT DET ÄR ?`!?! JO MARIT BERGMAN! ÄSLAKR HENNE! eftersom att jag fick en chock och mamma var i telen, så går jag upp och ska gå ut för att mamma var framme, då fick jag flipp, petade på marit hon vänder sig om jag säger "hej är det marit , men ja det är det ju, du är bäst *kramar henne*" hon ler mot mig säger tack och hennes blick sa typ "ball brud!"
mamma är kvar i luren och fattar ingenting och ba aja vi tar det när du kommer i bilen. hahah

sätter mig i bilen och är bara chockad börjar sjunga på marits låtar och mamma ba :S käften typ haha :D
Marit Bergman!

HOPPAS NI ORKADE LÄSA DETTA! NU SKAJAG KOLLA GOSSIPGILR


xoxo meiso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0