Blame It On The Boogie

Igår var det utgång igen.
Jag skulle hänga på huset hela kvällen, men vid 18 ringer Ville och undrar om jag har lust o hänga med de (Fredrik och Ville).
Så drog till Hornstull vid 20 och föra med idol och massor med musik, sjukt jävla kul hade jag killar <3
Efter 22 nångång började vi dra hemifrån då skulle vi börja med Fellows, när vi kommer dit så ser vi en fet kö så innan 23 kommer vi inte in, då vi inte behöver betala inträde... men eftersom att vi stått där ett tag med sura miner så sket vi i det och gick in ialflall,

Träffade på Neil och Oliver där inne som gjorde oss sällskap. efter att vi dansat och haft det skojj så börja vi dra till ICE, men det kände ingen utav oss 3 för..

SÅ jag försöker tvinga med pojkarna till huset, men på vägen till T banan träffade vi på andra gottisar som var på väg och ta en öl någonstans så ville följde med de och jag Fredrik och Morgan Drog till huset och röjde, där träffade jag Matti Niklas kalle och Robin så vi spåra tills de stängde : )



Nu har det blitt en massa jävla text, haha sorry..




Snart kommer kusin som ska hålla mig sällskap tills vi vet vad vi ska göra...
puss puss hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0