abc

förlåt förlåt förlåt!!

Sov hos pappa har min dator hos mamma, tycker det är så sjukt jobbigt med stationära datorer usch!
igår överraskade vi alexandra med att dra till CYBERTOWN !!! aldrig varit där förr, sjukt kul! skjuter folk med laser pistoler? haha as kul!
sen drog vi till yasse där vi mös med massor med mat och god saker tack och hoppas att du tyckte det var skoj bruttan :)

Idag blir det utgång för första gången för alexandra så vi drallar mot huset om nån timma, Där vi får sällskap utav Jonte och linus som kommit till fastlandet för att partaja hörs imorrn ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag har haft det så jävla roligt den här helgen.. tack så jätte mycket för at ni fixa allt det här för mig!

tack för att ni är mina närmaste.. Kärlek till er

2008-11-30 @ 19:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0