Nothing wrong, nothing right

                   
Jag glömde heela världen igår under julbordet! glömde spec bort bloggen, jag är inte lika bra som alla andra på att ta bild på det jag gör / äter men här får ni lite smått utav det goaste bordet.
min älskade janssons frestelse!

                      

inga bilder på mig tänker ni, jo det är det som är jobbigt när man har två kameror som inte tillhör en o samma person, då fastnar man mer på den andras en sin egna. :)

Så vid 5 idag åkte vi ifrån Eskilstuna, till Vesterås för att mormor skulle hämta något, sen vidare hem till estockholmo.


Kommentarer
Postat av: ilaf

VAD MYSIGT!

2008-12-25 @ 23:39:33
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0