So Take My Strong Advice, Just Remember To Always Think Twice

Guess what!!!
Jag skulle testa alla nya örhängen, så tar av mig mina från frissan och ska sätta dit ett utav de nya...
så känner jag att det gör lite ont som att jag stoppa in den snett så jag tar 3 djupa andetag och gör ett till försök, men gör lika ont det me,
så jag går till mamma och frågar om hon kan sätta dit mitt lilla örhänge som varit i i en månad nu, "%&#¤@" ååh gud vad jag  svor och skrek!
så jag börja känna mig yr och ville spy, så jag börja gråta (skratta inte, att jag tog hål i öronen är fortfarande ofattbart. sjukt stort för mig o alla i min omgivning) iallfall haha jag börja gråta sprang in i mitt rum och ville spy (men det gjorde jag inte)
så nu sitter jag här i sängen mår dåligt över örat och över att jag inte sover än . måste ut o röja rean imorrn ju...
aja får ha ett hål i ena örat bara..

godnatt väl! hörs imorrn

xoxo sad meiso

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

kikar in ...



god fortsättning :D



kramar <33

2008-12-26 @ 13:35:26
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0