seeing is believing

Hör upp allesammans!
Jag har köpt mina allra första örhängen idag haha, sjukt coolt! men hur F**N kan ni gå runt med örhängen? känns ju som att örat dras ner! inte skönt iallfall. men häftigt ! :)
Va på stan idag med, skulle kolla kläder till mig men blev inget.. : ( hittade inget typ, trog till secon hand butiker hitta inget där heller, MEN en päls mössa hittades sjukt fin! ni får en bild på den sen :) o det är äkta vara, tänkte ju köpa den från h&m men detta är reeaall thing och så sjukt fin! älska!

Ellofe kom också in till stan och följde med mig, så eftersom att vi var på söder, så messa jag lee o bad han hänga med, så drog till han och tog en ny runda på söder, då köpte jag julklappar till moster o mormor. och örhängen till mig! thihi

Efter den rudnan drog jag o ellofe hemmåt, tänkte gå hem till yasmines moster men blev för sent och hon skulle va med sin baby boy ändå :) men julbord på fredag älskling!

                                                               

Vi tänkte göra ett mini julbord för mig och ellofi, men vi blev så sjukt hungriga etfer stan så sket i det och köpte pizza istället :) mumsii


Kommentarer
Postat av: Linn

jadu.

har du fått julstämningen ännu?

2008-12-23 @ 22:37:32
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0