Please say it's just a matter of time, Until I feel your touch

"undra hur meis klippte sig" tänker ni nog :P jo blev ju som innan fast mkt mkt kortare, inte hel nöjd skulle nog väntat till efter nyår då jag kunde gjort något utav mitt hår som jag hade innan, det hade ju blitt jätte långt... men men det är ok.
blev inge stan idag, var hemma o mös med lilkusinen och mormor och nu kom jag hem efter att ha solat med ellofe.

Linus kommer ju hem snart och då ska vi planera nyår.. men orkar jag verkligen gå ut i kylan igen??.. ne! så stannar nog här i det nystädade rummet och myser.. eller? vet itne får se,

hoppas ni haft en bra dag, och att ni vet vad ni ska göra under nyår

Kommentarer
Postat av: ilaf

nuu såå:)

2008-12-30 @ 00:21:16
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0