like a tiny little pearl I will patiently wait

Hello people!
Kunde inte somna inatt så somna vid 6 tiden... inte ok om man inte varit ute o spårat, det var ju inte jag hehe
satt o snacka musik via msn kolla på 70 tals filmer käka massor med Nutella... då går det inte att somna.

Idag ska det bli bio med fredda och ville jag vill se Burn after reading Ville vill se Twilight Freddan vill se det jag ser (a) i hope, men bio blir det kanske middag ute ikväll med.. får se.
hoppas alla haft en super helg, själv så tycker jag att min får en 3 1/2 av 5 :P

Nu ska det duschas och fixas, tänkte på en tredje tattoo kom fram till att nu ska jag göra en stor eller inte en sååå stor men större än de jag har ialflall.

xx

Kommentarer
Postat av: Linda

BURN AFTER READING SUGER STORT!

KOlla på Twilight, hur underbar film som helst (:

2008-12-07 @ 16:59:46
URL: http://Lindosincage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0