If I had a dime for everytime I been bad, I’ll be a milionaire by now

Ska snart sova, har så ont i magen...
men imorrn blir det shoping och en massa myys! ska vakna tidigt för att vara inne i stan vid 12 innan dess vore nog bäst,
för min moster från eskilstuna och hennes dotter Jasmine kommer hit med min bror som har myst där borta hela dan.
Så ska jag klippa mig imorrn :) längden på håret nu är inte acceptabelt.

Känner ni att det börjar närma sig 2009? Vad har ni för planer?

natti från en sjukt söt meis med världens snyggaste mjukis outfit :P


Kommentarer
Postat av: Linda

nää men asså ja såg Matti igår, sen försvann han...o så försökte ja ringa dej för att se om du också hängde på fellows. Men ja hade ingen mottagning =(

nästa gång ;) <3

2008-12-27 @ 23:51:59
URL: http://Lindosincage.blogspot.com
Postat av: toatips

Vad taskig du är :( vi kämmpa verkligen meison

HAHAH

2008-12-28 @ 00:22:24
URL: http://toatips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0