I wore a T-shirt and my worn out hat. Abandoned as a summer cat.

 
Igår firade vi Basse min kusin, 18 år! :) äckligt med stearin på tårtan så det fick vara 18 ljus på ett anant håll.

Jag har nu tömt mobilerna med bilder,

  
 
   
  
  
 
  
 


De två första bilderna är då ifrån Lördagen, visste ej att de tog, o kolla på mig inte så konstigt att jag inte minns det haha.
Fredrik vid datorn Jag min sommar flirt rita o ronja på väg hem till stockholm, Ronjis katt vet inte vilken det är men en utav katterna :) Abubu med kissen jag rito myser i sängen, yasmine drunki drunki, mamma. orkar inte blir nog fler bilder sen.
 xx

Kommentarer
Postat av: Linda

Naj, de e hennes morfar som gått bort...);

2008-12-15 @ 23:42:11
URL: http://Lindosincage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0