I held your hand, is this the thanks I get?

Jaa igår drog jag ju in till stan med ellofe det blev en vinter jacka + vinterskor :) bilder kanske dykter upp sen.
idag har jag inte gjort ett skit, kom hem till mamma för ett tag sen hade tänkt o dra ut och spåra med kalle och gänget, men orkar verkligen inte.
Så får tagga till tills i helgen då det är lucia på huset.

Imorrn tänker jag åka till stadsmissionen, myrorna och till olika secondhand butiker behöver inte köpa något utan kan tillbringa en hel dag på sånna ställen. måga tycker att det är "äckligt" men oj vad ni inte varit i sådanna butiker isåfall.
Men funderar på en ny väska jag börjar tröttna på min från myrorna och så är väskorna fron h&m, ålhens, wedins etc så tråkiga monki har fina men inte i en ok storlek ? eller aa ni kanske förstår.
Så kanske jag hittar några julklappar? haha nu tycker ni att jag är helt sjukt i huvet som vill köpa julklappar ifrån sådanna ställen, men snälla följ med så ska ni se vilka roliga saker de har :)  jätte fina ljusstake har de alltid, kan nog mormor få :)


Eftersom att alla tagit min låt hurtful så får jag lägga upp mina andra låtar med erik hassle :)

Erik Hassle-The Thanks I Get                    Erik Hassle-Bump in the road
 
Älska älska älska!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha "min låt" xD.. Hassle är Grejt! <3

2008-12-10 @ 23:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0