I forgot what we were fighting for

Blev ingen shopping :( blev ingen stadsmission ingen secondhand men myrorna i skärholmen blev det. oj va stort de har gjort  det! :)
Jag hade ju tänkt o dra hemifrån vid 11 så att jag skulle hinna med allt och kolla runt i lugn o ro men vaknar man vid 1 så går det inte.
Så som sagt var drog jag bara till myrorna jätte fina saker men hann inte kolla runt så mycket, för ville hem till ilaf och käka mat mumsi.

Ilaf var bjuden på middag hennes vän har fyllt år (mogoliska) mums mums! så jag åkte hem då hon åkte vidare in till stan, och här har jag legat o kollat på desperate housewives.

Ilaf då hon förbereder sig inför middagen, "ta en till bild jag var inte beredd där" "MEIS, en till" "ska håret vara på den här sidan eller andra?" så säger hon det men det finaste bejbi facet ever :P

   
 Ingen brukar ta bild på mig och ilaf, vi har typ inga bilder ihop så vad gör vi? vi ställer oss framför spegeln.
 Och vad gör jag när inte jag har en Nils som blondinbella som kan ta bild på mig när jag vill visa "dagen outfit" eller något nytt jag köpt.. jag ställer mig framför spegeln ;P
 Ingen kommer att tycka om mina nya skor, men FAN VA SKÖNA DE ÄR "vill man vara fin får man lida pin" fuck that det är vinter GAAH tycker de passar utmärkt med jackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0