I don’t know what I was looking for and I’m not sure I found it

Niiiiiiiice utgång igår! :)
skulle bara föra i fellows med Linda och hennes vänner och sedan vid 12 dra till gayklubben med amir ted och mattias , men fick aldrig tag på amir.. så var ledsen i fem minuter SEN fick vi veta att om man stanna till 1 på fellows så fick man gratis inträde i vanilla wohooow!
På dansgolvet hittade jag Rasmus han flytta ifrån ön för 3 mån, så vi spåra totalt på dansgolvet.

vid 1 drar vi mot vanilla, Lindas halva skola va nog med oss, men när vi gick mot vanilla så var det bara jag Linda och hennes jätte fina vänner Matthias och Nettan.
Vi kommer till vanilla och ser en jobbig kö, MEN vi slapp den kön ; )
Sjukt kul va det halva Lindas skola firade en tjej Jessika så det bjöds på skumpa :)
Rasmus var förstås också där med sina kollegor.
bra kväll bra kväll bara det att jag fick vänta på tuben i 35 min så jag missa min buss o va hemma  vid 5 :(
 Ja Ja idag blir det huset!!!

GRATTIS TED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0