I didn't get a lot in class, But I know it don't come in a shot glass

Hej kära läsare
Som ni såg så hade jag ingen tid att blogga igår, vaknade tidigt och sprang in till stan för att hinna med de fina plaggen, och oj vad det shoppades, tack för att ingen utav mina vänner följde med, för utan sällskap blir det inte så stressat eller massa krångel.
:) kom hem vid 6 och börja fixa mig för utgång, yasmine kommer vid 7-8 så hann vi mysa och ta igen allt vi missat.

kvart i 10 var vi(jag yasmine lee och matti) på huset vi börja för fullt med vin och öl,
vid 12 var vi på fellows tar en drink träffar härligt folk, och tar med de till Vanilla kl 1
Så spåra vi de 2 sista timmarna på vanilla.
Tack för en good night!

bilder kommer upp när jag går hem till mamma, är hos far och ska mysa med bullar och cola nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0