And one day we'll look back with no regrets

om 65 min är det julafton!
Aa ni såg mina julplaner jag skrev den 19e ÄNDRADE PLANER.
Denna julafton blir inte som den brukar bli.. Jag ligger i min säng det är bara jag och mamma hemma,
Det brukar vara så att hela feta arab släkten samlas och har det hur mysigt som helst, men i år orkade ingen ta sig till tyskland eller danmark eller därifrån hit till sweden,
Min ena moster åkte hem till min kusin (hennes son) med sina 2 andra söner, i Vimmerby
Bror jobbar.
De i danmark o tyskland blir nog kvar där och vi här. min moster i eskilstuna blir ensam i år eftersom att Ralf tog med Jasmine (hennes ex man, jasmine hennes dotter) till Gotland för att fira där med hans familj.

Så det blir vi 4 ensamma kvinnor hemma hos Moster i Eskilstuna :P Jag moster mamma och mormor, kul? sjukt mysigt och sjukt god mat iallfall! :D
sen så fortsätter julafton för mig, när jag träffar pappa, bror mina andra mostrar, morbror ;)

Nu ska det mysas och fixa presenter, hoppas ni alla får en super jul, jag ska själv försöka göra mitt bästa med kärringarna haha :P

Julkänsla? Jo den finns men gud vad mkt bättre det skulle vara med snö...
eller vad säger ni? WE NEED SNOW!! right?!



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0