Cause I don't know where I'm going and I wanna talk

  

Här är 3 bilder ifrån Fredan, Linda Nettan Jag och liiite liitte matte då vi ska lämna in våra jackor i garderoben på Vanilla.
Jag ska försöka bli bättre på att ta med mig kameran vart jag än går och sluta slänga in den i garderoben med jacka o väska, men så sjukt jobbigt att dansa med en kamera i handen... aja får klura ut det där :p

I lördags sov kameran hemma så inga bilder därifrån. nu ska jag iväg och köpa god saker, fick veta att min lärare Andreas slutar som lärare och börjar jobba någonannastans... *cry*

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHA! juste du tog ju bilder! <3

2008-12-15 @ 17:40:03
URL: http://Lindosincage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0