Big time



Marcus vann stjärnor på is! wohow!

och nu är det Brittans dokumentär på 4 an, tycker inte om henne så värst mycket så borde nog kolla på detta så jag kanske kan börja förstår henne lite ;P



Nu har jag kollar på hela dokumentären, OM jag lipa hon var så ärlig hon hade humor hon är ingen bitch!
vissa saker hon sa tyckte jag inte om, "Jessika alba kan gå runt i affärer lille syrran och hennes bebis också, men det kan inte jag göra" jag tycker själv att Jessika Alba är en större stjärna än Brittan, MEN eftersom att brittan har gjort otroligt mycke okloka saker de här senaste åren så är det väl inte så konstigt om paparatsin är efter henne.

Skandal brittan rakar av sig håret
Skandal stjärnan dyngrak en sen natt i LA

klart de får mer money på sånt än att de ska skriva

Jessika Alba ute med sin bebis i parken och är lycklig?? det är inte sånt vi vill läsa om eller? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0