A freak like me just needs infinity

Fredag, bröllop och utgång .. Kusin hade glömt sitt legg hemma så ingen utgång då (förlåt lee o matti)
Lördag, Mysa, shoppa och förhoppningsvis utgång.. Och det blev Utgång för mig och kusin sjukt bra kväll! :)
Söndag, Tjocka sig med lussebullar pepparkakor glögg julmust och gröt!!!!.. så lite godis också :) mumsii.

Joo som ni ser så blev det en riktigt mysigt helg.

   

Som sagt, jag glömmer alltid kameran i jackan/väskan när vi slänger de i garderoben, så efter fylle käket i gullmars kebab så tog vi dessa :P ser ni min helt otroligt sjukt tråkiga "utgångs outfit"  orkade inte piffa upp mig mer lixom... så länge man kan dansa sjukt bra så spelar det ingen roll vad du har på dig ;) ;)

Nej nu ska jag äta min gröt sedan fixa mig och springa in till stan <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0